A Primark első magyarországi üzlete május 28-án, kedden 10 órakor nyitja meg kapuit az Arena Mallban. 🥳🥳🥳
A legújabb divattrendeket követő termékekkel várnak az új üzletben, a Primarktól megszokott, kedvező árakon. A mindennapok elengedhetetlen női, férfi és gyermekruhái mellett kiegészítőket, lakberendezési cikkeket és szépségápolási termékeket is találsz majd az üzletben.🤩
Ugye Veled is találkozunk? 🥰
#arenamall #arenamallbudapest #primark #új #üzlet #megnyitó #lakberendezés #divat #szépségápolás
A Primarkról
A Primark egy nemzetközi divatcikk kiskereskedelmi vállalat, amely 16 európai és amerikai országban több mint 80 000 munkatársat foglalkoztat. Az 1969-ben Írországban, a Penneys márkanév alatt alapított Primark célja, hogy mindenki számára megfizethető árú választékot kínáljon, a kiváló minőségű mindennapi alapvető cikkektől kezdve a kiemelkedő stílusú női, férfi és gyermekruházaton át a szépségápolásig, lakberendezési cikkekig és kiegészítőkig. A Primark a nagyszerű vásárlási élmény megteremtésére összpontosítva világszerte több mint 400 üzlettel rendelkezik, és folytatja terjeszkedését új és már meglévő piacokon, hogy 2026 végére elérje az 530 üzletet, beleértve az új piacot, Magyarországét is.
A Primark azon dolgozik, hogy a fenntarthatóbb divatot mindenki számára megfizethetővé tegye a Primark Cares stratégia segítségével, amely egy többéves program keretében a ruhák hosszabb élettartamára, a bolygó életének védelmére és a Primark ruhákat készítő emberek életének és életszínvonalának jobbá tételére összpontosít. Ennek részeként a Primark közzétett kilenc kötelezettségvállalást, amelyek megvalósításán 2030-ig dolgozik. Elköteleződése része, hogy 2030-ra minden ruhája újrahasznosított vagy fenntarthatóbb forrásból származó anyagokból készüljön, az értékláncának szén-dioxid-kibocsátása a felére csökkenjen, és hogy a beszállítói láncban dolgozó munkavállalók biztos megélhetését elősegítse.